PRZYPOMINAMY: Rejestracja Elektroniczna dostępna jest przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu

Informujemy naszych klientów, aby rejestracja doszła do skutku musi być przeprowadzona ścieżką po uruchomieniu poniższego linku: 
https://www.praca.gov.pl/eurzad/uslugi-elektroniczne

-> Następnie wybieramy Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie,
-> Wypełniamy ankietę, weryfikujemy kodem z obrazka i klikamy "Ustal status osoby na rynku pracy"

Wypełniając ankietę proszę zwrócić szczególną uwagę czy pojawia się status poszukującego pracy czy status bezrobotnego.

Uwaga status poszukującego pracy nie uprawnia do zasiłku dla bezrobotnych i ubezpieczenia zdrowotnego.

Po przekierowaniu do ścieżki rejestracji bezrobotnego z prawem do ubezpieczenia zdrowotnego klikamy OK lub ANULUJ w celu poprawienia ankiety.


-> Po wyświetleniu informacji klikamy OK,
-> Następnie wybieramy "Rejestracja w powiatowym urzędzie pracy" jak na załączonym niżej obrazku:




-> Jeżeli będziemy podpisywać rejestrację profilem zaufanym, klikamy przycisk DALEJ,
-> Następnie wypełniamy rejestrację danymi osobowymi i załącznikami.

Uwaga!
 
Konieczne do rejestracji:
  1. Podanie numeru telefonu
  2. Dołączenie kopii/skanów wszystkich stron dokumentów
Informacje o publikacji dokumentu