Nabór wniosków o organizację Prac Interwencyjnych z Funduszu Pracy oraz w ramach Projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II)"

Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie informuje, że z dniem 22.07.2025r. ogłasza nabór  wniosków o organizację Prac Interwencyjnych z Funduszu Pracy oraz w ramach Projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II)" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (EFS+) dla priorytetu: FESL.05 Fundusze Europejskie dla rynku pracy działanie: FESL.05.01 Aktywizacja zawodowa poprzez PUP 

Warunki refundacji:

  • Miesięczna kwota refundacji wynosi 3 500 zł oraz składki na ubezpieczenia społeczne naliczone od wskazanej kwoty za każdą skierowaną osobę bezrobotną,
  • Okres refundacji do 6 miesięcy,
  • Po zakończeniu okresu refundacji, pracodawca zobowiązany jest do dalszego zatrudniania skierowanej osoby bezrobotnej przez co najmniej połowę okresu refundacji.

Ważna informacja:

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na zmiany w treści oświadczeń zawartych w Załączniku nr 1 do wniosku.

W ramach realizowanego programu pierwszeństwo w skierowaniu do udziału w formie pomocy przysługuje osobom:

  • bezrobotnym posiadającym Kartę Dużej Rodziny, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny;
  • bezrobotnym powyżej 50. roku życia;
  • bezrobotnym bez kwalifikacji zawodowych;
  • bezrobotnym niepełnosprawnym; 
  • długotrwale bezrobotnym;
  • bezrobotnym do 30. roku życia;
  • bezrobotnym samotnie wychowującym co najmniej jedno dziecko.

Zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027" udział wszystkich osób młodych (18-29 lat) w formie wsparcia poprzedzi ocena umiejętności cyfrowych oraz w razie potrzeby uzupełnienie poziomu kompetencji.
 

Aktualny wniosek dostępny jest na stronie internetowej w zakładce: „dokumenty do pobrania" (pobierz tutaj) 
 
WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ:

  • w Urzędzie (sekretariat p. I, pok.11)
  • korespondencyjnie na adres urzędu,
  • za pośrednictwem platformy praca.gov.pl lub ePUAPEM, 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu
 
33 858 63 24 lub 33 858 63 15

Informacje o publikacji dokumentu