Regulamin rezerwacji wizyt w urzędzie pracy - Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie


REGULAMIN REZERWACJI WIZYTY INTERNETOWEJ W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W CIESZYNIE


REGULAMIN REZERWACJI WIZYTY INTERNETOWEJ W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W CIESZYNIE

§1
Postanowienia ogólne
 
1. Niniejszy regulamin dotyczy klientów Powiatowego Urzędu Pracy w Cieszynie, w zakresie korzystania z następujących usług:
  1. doradców klienta,
  2. informacji i wydawania zaświadczeń,
  3. obsługi osób niepełnosprawnych,
  4. rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy.
2. Niniejszy regulamin dotyczy rezerwacji wykonywanych poprzez stronę internetową https://bezkolejki.pup.cieszyn.pl oraz rezerwacji telefonicznych dokonywanych w tym systemie.
3. Rezerwacji terminu należy dokonać poprzez podanie danych osoby, która fizycznie będzie dokonywać czynności administracyjnej podczas wizyty w PUP Cieszyn.
4. W celu załatwienia sprawy do odpowiedniego stanowiska obsługi powinna się udać wyłącznie osoba posiadająca rezerwację terminu.
5. Spóźnienie się na umówioną wizytę może skutkować automatycznym anulowaniem rezerwacji terminu oraz brakiem możliwości dokonania czynności administracyjnej w danym dniu.
6. W przypadku rezygnacji z terminu rezerwacji należy skorzystać z linku umieszczonego w mailu, który został nadesłany wraz z kodem lub skontaktować się z Powiatowym Urzędem Pracy w Cieszynie, podając datę, godzinę oraz kod wygenerowany przez system kolejkowy. Rezygnacja z terminu rezerwacji pociąga za sobą konieczność dokonania przez klienta nowej rezerwacji.
7. Niedopuszczalna jest zamiana biletów z inną osobą oraz odstępowanie biletu innej osobie.
8. Nie jest możliwa rezerwacja terminu w dniu wizyty.
9. W razie problemów technicznych leżących po stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Cieszynie, uniemożliwiającego realizację umówionej wizyty, pracownicy urzędu – w miarę możliwości – dokonają zmiany terminu wizyty po uprzednim uzgodnieniu z klientem.
10. Umówione godziny wizyty mają charakter przybliżony.
 
§2
Sposób dokonywania rezerwacji internetowych

1. W celu rezerwacji wizyty, należy wybrać właściwą kolejkę, następnie wybrać datę i godzinę wizyty oraz uzupełnić wszystkie wymagane pola formularza.
2. W polach „Imię" oraz „Nazwisko" należy wpisywać wyłącznie pełne dane, które są zgodne z dokumentami przedkładanymi podczas załatwiania sprawy. Rezerwacje dokonane w inny sposób (tj. bez podania pełnego imienia oraz nazwiska, np. w formie inicjałów czy skrótów) mogą zostać usunięte z systemu.
3. Przed umówieniem wizyty należy zapoznać się oraz zaakceptować niniejszy regulamin.
4. Następnie na ekranie pojawi się informacja z potwierdzeniem umówionej rezerwacji z datą i godziną. Informacja ta wraz z kodem zostanie przesłania w wiadomości SMS i ewentualnie e-mail.
 
§3
Sposób realizacji rezerwacji
 
1. W dniu zaplanowanej wizyty, należy przyjść do Powiatowego Urzędu Pracy w Cieszynie przed umówioną godziną wizyty i pobrać bilet.
2. W celu pobrania biletu należy wpisać kod służący do wygenerowania biletu na automacie biletowym w zakładce „WPROWADŹ KOD – Potwierdzenie wizyty umówionej przez Internet". Automat biletowy znajduje się na parterze siedziby Powiatowego Urzędu Pracy przy Placu Wolności 6 w Cieszynie. Po wpisaniu kodu automat biletowy wydrukuje bilet.
3. Niepobranie biletu przed umówioną godziną jest równoznaczne z anulowaniem rezerwacji. Pobranie biletu jest możliwe na 30 minut przed umówionym terminem wizyty.
4. Z wydrukowanym biletem należy udać się z kompletem wymaganych dokumentów do podanego na bilecie stanowiska obsługi. Pobrany numer biletu zostanie wywołany przez pracownika Powiatowego Urzędu Pracy w Cieszynie i wyświetlony na monitorach znajdujących się przed stanowiskami obsługi.
5. W przypadku niezgłoszenia się klienta do wyznaczonego stanowiska obsługi, rezerwacja zostaje anulowana.
 
 §4
Klauzula informacyjna
 
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL; dalej: RODO) informujemy, że:

1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie jest:
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie, w imieniu którego działa dyrektor,
Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn

2. Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator (AD) powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail iod@pup.cieszyn.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu usprawnienia procesu realizacji zadania publicznego tj. rezerwacji terminu wizyty i jej obsługi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO;
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom;
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do dnia następnego po dniu zarezerwowanej wizyty;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo do sprzeciwu oraz prawo do ograniczenia przetwarzania;
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym odmowa ich podania uniemożliwia skorzystanie z niniejszej usługi rezerwacji terminu wizyty;
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowaniu.
 
DYREKTOR
Powiatowego Urzędu Pracy w Cieszynie
mgr Anna Stefaniak-Bacza
 


 

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę